Бути спортивним КРУТО

Зараз сучасний світ дуже швидко розвивається , всі кудись поспішають , годинами стоять у пробках , працюють допізна. І часом часу і сил на заняття спортом вже не залишається.

Я ж вважаю , що займатися спортом необхідно кожній людині . Брак часу - це все відмовки. Думаю , не так вже й складно виділити 10-15 хвилин на день , щоб зробити гімнастику , пробігтися зі своїм собакою вранці по парку , покататися на велосипеді або роликах.

Здоров'я - це найцінніше , що є у людини , і його потрібно берегти і зміцнювати . Кожен день ми говоримо один одному «Здрастуй ! » , А значить , бажаємо здоров'я. І навіть у привітаннях на День народження , Новий рік або будь -яке інше свято ми в першу чергу бажаємо друзям , вчителям і близьким доброго здоров'я . Я думаю , що заняття спортом - це один з найбільш доступних і приємних способів турботи про власне здоров'я. Зовсім необов'язково годинами проводити в спортзалі і виконувати важкі вправи . Досить вранці робити гімнастику , не пропускати уроки фізкультури , а після навчання займатися тим видом спорту , який до душі. Я , наприклад , дуже люблю грати у волейбол і баскетбол , навіть ходжу в спортивну секцію і беру участь у змаганнях. Взимку я люблю кататися на лижах і ковзанах , грати в хокей. Всі мої друзі , так само як і я , займаються спортом. Хтось ходить у секцію плавання , хтось грає разом зі мною у волейбол. Багато дівчинки з нашого класу займаються танцями і гімнастикою . Я ніколи не розумів тих , хто прогулює уроки фізкультури і каже , що там нема чого робити. Мені здається , це один з найважливіших уроків , адже на ньому ми відпочиваємо від розумової праці і заряджаємося хорошим настроєм.

Спортсменів завжди поважали. У першу чергу , звичайно , за їх досягнення в спорті. Але прагнення до перемоги , пропаганда здорового способу життя , самоорганізація теж заслуговують похвали . Наша країна славиться спортсменами в багатьох видах спорту - синхронне плавання , стрибки з жердиною , теніс та ін Нам є з кого брати приклад , адже спортсмени точно знають , що бути спортивним і здоровим - це модно!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Спортивні ігри

Олімпійські ігри